
Na het succes van de eerste editie in 2022 wordt komend jaar weer een Nightwalk gehouden in Groenlo: op vrijdagavond 23 april. Ook dit keer bezoeken we weer tal van mooie Grolse bedrijven.
Voordat de Nightwalk wordt gelopen duurt weliswaar nog even, maar de organiserende Lionsclub Groenlo-Slingelanden is inmiddels druk aan de slag met de organisatie van het event dat al voor de vierde keer wordt gehouden. Na meer dan succesvolle edities in Groenlo (2022), Lichtenvoorde (2023) en Eibergen (2024) is het in 2026 weer de buurt aan Groenlo. Het recept is dit jaar gelijk aan voorgaande jaren. Een wandeling van circa vijf kilometer dwars door gebouwen, bedrijfspanden en over bedrijfsterreinen. Met onderweg volop vertier en gezelligheid.
Ben je er (weer) bij? Blok dan vrijdagavond 23 april 2027 in je agenda en houd deze site, onze socials en de media in de gaten voor meer informatie!
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.